Reactie gevraagd op evenementenbeleid

De officiële inzageperiode voor het conceptdocument van de actualisatie van het evenementenbeleid is gestart. We hebben al een eerste opzet gemaakt op basis van de mogelijkheden binnen de gemeente en de meest recente regelgeving. “Uw ideeën en feedback zijn nodig om het document af te kunnen ronden” laat wethouder Evenementen Herman Romeijn weten.

Vanaf 9 januari heeft u de gelegenheid om het conceptdocument in te zien. U kunt dan ook uw opmerkingen of suggesties kenbaar maken. De inzageperiode duurt zes weken. Hiermee heeft u voldoende tijd om het beleid zorgvuldig door te nemen en uw reactie te kunnen geven (vóór 21 februari).

Uw feedback is van groot belang om het evenementenbeleid af te stemmen op de wensen en behoeften van onze inwoners. 

Het conceptdocument is in te zien op het gemeentehuis en op www.officielebekendmakingen.nl. U kunt uw reactie indienen door een mail te sturen naar info@leiderdorp.nl. Graag onder vermelding van ‘Evenementenbeleid’. 

Daarnaast vragen wij u om een online vragenlijst in te vullen. Deze geeft ons inzicht in uw wensen met betrekking tot evenementen. Klik hier voor de vragenlijst. 

Deel dit nieuwsbericht